FAMÍLIA TORRENT I BENAVENT

Les poques vegades que he anat a la Llèqua m’ha fet pensar en la inmensitat del cel i en lo poca cosa que som. El cap de setmana passat, al vore aquesta imatge, allà cap a les 20h (recollint mores com si no estiguérem bé del cap…) ho vaig tornar a pensar…

El diumenge, després de passar el matí a la Fira de Morella, la família Torrent i Benavent m’havia preparat una encerrona com poques s’han fet. De repent, sense donar-me ni compte, me vaig vore inmers en un dinar familiar amb pares, mares, fills, filles, tios i ties… i jo. Vaig haver de llevar-me la vergonya de damunt. Vaig haver de callar tot el que pensava. Vaig haver de ser sociable…

Tot i això (esta me la pagaran!) va ser un cap de setmana formidable. Tot i la cursa de muntanya a Catí. Tot i l’encerrona familiar. Tot i el vent… Sense dubte, ho tornaria a repetir. A vegades val la pena passar estes situacions per donar-li emoció a la vida… Situacions que et posen a prova… I quan les pases dius: ‘doncs no ha estat per a tant!’ I així va ser. I ara, havent digerit tot allò, quan els records esborren les coses males i ens deixa les bones, els puc dir que Gràcies per haver-me donat aquest cap de setmana… Quan tornem?

Un pensament sobre “FAMÍLIA TORRENT I BENAVENT

  1. Saps que quan vulgues podem repetir-ho. No obstant portar de nou a la tia Toton a la LLèqua serà difícil, així que si vols tornar a quedar amb ella jo et puc facilitar el seu telèfon.
    Per cert, després dels 22 qm de Catí i la encerrona familiar, ja estàs més que preparat per acudir a mis jueves. au cacau….

Deixa un comentari

