ESTIC VIU!

El dissabte pel matí vam fer la cursa de la 1a Volta de Muntanya de Catí.

Quin fred feia a les 8h del matí! La ruta va ser fantàstica. Bonica. La gent estava molt animada i l’organització va ser perfecta.

Com pots veure a la imatge, vam arribar vius i contents. Després d’haver fet 2 hores més del que havia entrenat tres dies junts, vaig arribar amb les cames reventades però amb l’alegria d’haver superat una prova física i mental que no sabia com m’anava a deixar. Estic viu. El dolor de cames m’ha durat dos dies… únicament!

Guillem, Pau i jo vam anar a la marxeta. Ens vam riure quan vam poder. Vam patir el vent fred que aquest cap de setmana va bufar a les terres de Castelló. Puc traure bones conclusions de tot. Inclús del mal de cames…

2 pensaments sobre “ESTIC VIU!

  1. Tot i ser una entrada vella, cal anar refrescant la memòria, perque la data clau s’arrima.
    Per anar fent boqueta ahí va un vídeo

    fixa’t al segon 20 del vídeo, baix i a la dreta de la pantalla i voràs quin tio més lleig de negre i en gorra.

    au cacau

Deixa un comentari