CARLOS SASTRE

Tot i la meua alegria per haver passat uns dies amb la gent dels encuentrillos.org, no he deixat de pensar en que estaria passant pel Tour 2008. El diumenge vaig disfrutar d’una de les millors etapes que recorde i ahir, després de dormir la necessitada sesta, hem vaig despertar per vore l’ascens a l’Alpe d’Huez. Mític com ell a soles, amb les seves corves, amb la seua afició, amb els cotxes, les motos, els ciclistes passant pel corredor que deixen els aficionats… apassionant. Les pulsacions se me van tornar a posar a mil. Emocionat!

I al final, com passa sempre al ciclisme, va guanyar el millor: CARLOS SASTRE! I jo me vaig alegrar per tots ells. Per oferir-me un espectacle com mai havia vist. Per posar-me a cridar d’alegria. Per emocionar-me…

Anuncis

Un pensament sobre “CARLOS SASTRE

  1. Ja ho deies quan Contador guanyà el Giro d’Itàlia, i és que els aficionats al ciclisme vibren i s’emocionen de tal manera amb cada pedalada que als que som més insensibles a aquest esport ens fa fins i tot enveja. Ho tinc en casa: Santi bota del sofà de l’excitació veient les etapes, els ulls li brillen, i no para de dir “esto sí que es un deporte” i “qué grande es el ciclismo” i “huevos como toros que tienen mis vascos!”… ups, aquesta última se m’ha escapat.
    No crec que mai he vibrat tant com en la final de Wimbledon d’enguany, El Gran Federer contra Super Rafeta Nadal.
    Fútbol? Guanyar l’Eurocopa és una anècdota comparat amb tot això!

Deixa un comentari

