MIDI D’OSSAU (III) – DIVENDRES 4 JULIOL

El divendres 4 de juliol vam eixir des de Riba-roja amb el cotxe de Paco per dirigir-nos a Biescas. Amb el seu cotxe anàvem Bea, Enric, Paco i jo. Des de València, tenim una ruta directíssima cap a la zona dels Pirineus aragonesos per l’autovia Mudèjar. Actualment totalment oberta al trànsit i amb dos carrils en els dos sentits.

A les 14’30h paràrem en Calamocha (no sé perquè sempre m’ix kalimotxo…) per fer-nos el dinaret. Cerveses i bons entrepans ens van delectar. Continuarem el viatge cap a Biescas amb l’alegria que dona l’alcohol per les venes… El conductor, Enric en ixe moment, ens va demostrar la seua habilitat conduint quasi posant-se pel carril de frenada d’emergència en una baixada prolongada! Tot i això va afirmar que estava tot controlat…. jaja!

A les 18h ja estàvem a Biescas. Vam deixar els trastos a l’apartament d’un amic de Paco i vam visitar un poc el poble. Més que visitar, estàvem buscant la Bodega Pepe… La vam trobar prompte i ens vam prendre un altre refresquet.

A les 20h ens juntàvem tots els que formàvem l’expedició. Se’ns afegien al grup els tres Vicent i Rodrigo. L’alegria de trobar-nos tots junts va fer que després de les cerveses continuarem amb el bon ambient amb un sopar ple d’entrecots, solomillos, etc…

Cap a mitat nit (amb la panxa plena per si era l’últim sopar de la nostra vida…) els cotxes ens portaren a la frontera amb França. A poc de passar la frontera, els cotxes van agafar una pista a ma esquerra i ens vam detindre allí per passar la nit. Baix les estreles que Enric ens va contar. Baix d’aquell cel que el dia següent ens acompanyaria ben il·luminat. Amb el perfil del Midi d’Ossau observant-nos com aquell que no vol la cosa. Amb els somnis i les esperances de tindre un dia següent bo i profitós. Amb les ganes d’estar dalt amb totes i cadascuna de les sensacions a flor de pell. Amb el cansament del sopar… Nerviosos i nervioses del que ens esperava el dia següent, la son va tardar en vindre més que altres dies (a mi no) i els últims acudits ens van donar la benvinguda a la plàcida, curta i reparadora son…