LOS PERROS CAGAN Y MEAN…

El meu canvi de domicili m’ha portat també una nova relació amb els meus veïns i veïnes. Et puc assegurar que, de moment, no en tinc cap que siga atracativa…

Al cas. Tenim un tauló d’anuncis (per dir-li d’alguna manera) que s’utilitza per a dir les necessitats i les coses que ens molesten de la manera més bèstia que es pot. Ací tens un exemple:

LOS PERROS CAGAN Y MEAN EN LA CALLE  O EN ZONAS ADECUADAS PARA ELLOS… NO EN EL RELLANO DEL 1º PISO. GUARROS

Aquest és el segon cartell que veig. El primer versava sobre el despertador d’uns veïns que viuen al primer pis i que es podia escoltar a partir de les 6’30h des del tercer. De fet, jo mateixa el vaig disfrutar un matí que m’havia gitat a les 4h. El veí de baix que es segurata me va preguntar si jo era el responsable i li vaig dir que la meua germana m’havia dit que era el del primer pis. Als pocs dies va aparèxier un cartell al tauló d’anuncis on, de manera delicada, s’enrecordava de la mare del propietari del despertador. Des d’aquell dia ja no s’escolta. Com a mínim funciona.

Aquests cartells els aniré penjant. Ja voràs que interessant!

Deixa un comentari

