ENTRE COPES!

Aquesta imatge ja té nom: ENTRE COPES!

Amb l’excusa de beure’ns una botella de vi tinto (en serien més…) Cune Reserva del 2004 vaig tindre un soparet amb 4 personatges. Bego, Esther, Sonia i Rocio al voltant de la taula (amb Esther de chef) vam parlar sobre les nostres coses. I les d’altres…

La conversació va ser distesa i divertida. Destacaré, per lo impactant que me va resultar, un moment de la nit que van parlar sobre aspectes de les dones que la fan més o menys atractiva (segons com es mire…) (jo escoltava perplex…). No entraré en detalls, per no causar-te un trauma irrecuperable (com el que jo tinc ara), però et diré, únicament, que: NO ÉS ORO TODO LO QUE RELUCE!… O NO!

Inclòs amb això, va ser una nit superdivertida. Ho vaig passar d’allò més bé (com de costum) i ja estic esperant el proper sopar amb aquesta gent per passar-ho, una altra vegada, acompanyat d’unes meravelloses persones.

Deixa un comentari

