SOBRASSADA MALLORQUINA

Del meu viatge a Mallorca amb els amics del Grup l’Olivar i de la Colla de Dolçaines i Tabals me vaig emportar molts bonics records. També de la gent d’Andratx.

Tots volien emportar-se la típica ensaïmada mallorquina, però el meu cosí Vicent ‘el crack’ va proposar d’emportar-se sobrassada que és més autèntica de l’illa. En vaig comprar alguna que altra:

En vaig comprar de tres tipus diferents: de porc negre, de porc blanc i mesclada. 30 euros de sobrassada que me van permetre convidar la meua família a sopar, repartir-ne un tros de cadascuna de les tres a les meues germanes i els meus pares i, poc a poc, entre Bernat i jo, fer-nos esmorzars, soparets… i encara me’n queda!

Algú en vol?

Un pensament sobre “SOBRASSADA MALLORQUINA

  1. El teu cosí “el crack” sí que en sap!
    Jo fa poquet estiguí de pas per l’aeroport de Palma, i en lloc d’ensaimades, espardenyes, ceràmica o licor d’herbes comprí també sobrassada, que sé que en la meua familia té molt d’èxit i molt millor acollida que les altres coses típiques. Visca la sobrassada mallorquina!!!

Deixa un comentari

