TRASLLAT

Com des de fa un any les casualitats venen una darrere de l’altra doncs amb el tema de la búsqueda de pis també n’he tingut una.

La meua germana major es casa i se’n va a viure amb el meu cunyat. En principi a mi la única cosa que m’hauria de provocar és alegria per ells i resaca després del dinar de celebració (segur que és així…). Però a més, com la meua germana deixa lliure el pis que té doncs me’l va oferir. I jo, com no estic per rebutjar ofertes d’aquest tipus, ho vaig acceptar.

Estos dies estem de trasllat. Les coses de la meua germana a la seua casa nova, les meues, poc a poc, a la de la meua germana. Ara, cadascuna de les cases canviarà de nom. La de la meua germana ja no serà de la meua germana i la del meu cunyat ja no serà del meu cunyat. Amb el nom canviarà també la manera de vore les cases… i les coses. Serà la primera vegada que diga que serà ma casa (tot i no posar-ho a l’escriptura).

El cas és que estic molt cansat. Del trasllat. Del meu dèbil cos que aquests dies m’està regalant mocs, mal de cap, dolors generals… Dels records…

Anuncis

Deixa un comentari

