MALLORCA

La gent d’Aires d’Andratx va vindre l’any passat a Alaquàs a acompanyar-nos durant uns dies.

Elegants com som, havíem de tornar-los la visita el Grup l’Olivar al complet, inclosos els membres de la Colla de Dolçaines i Tabals de la que sóc membre.

Això va passar el cap de setmana passat. El divendres agafàvem un vol directament a Palma i a la 1h de la matinada entràvem per la porta gran de l’apart-hotel que ens havia de fer de casa durant tot el cap de setmana.

Pel matí vam poder admirar l’espectacle. l’apart-hotel estava vora mar. I quan dic vora mar, vull dir vora mar. Teníem a la nostra disponibilitat ping-pong, billar, yacuzzi, hidromassatge, piscina climatitzada… Tot de luxe.

Vam despertar als alemanys i als membres del grup amb una bona tocaeta de dolçaina. Després vam fer un passeget vora mar i vam anar a esmorzar uns entrepans de truita. Ens els va servir una xica molt simpàtica que era d’Albacete. Després algunes fotos vora mar. Per recuperar forces vam entrar a la piscina climatitzada i vam estar a l’hidromassatge, a les aigües termals… QUINA MANERA DE PATIR!

Per la vesprada, els tres grups que participàvem a l’acte, vam fer una cercavila pel poble per tal de lluir vestimenta, cares i cossos… i de pas, tocar alguna cançoneta per fer ambient. Al final d’aquest acte, els els dolçainers i tabaleters vam fer un duel amb els músics del grup d’Andratx. Tot harmonia que va acabar en felicitacions entre tots els membres pel bon nivell demostrat.

Per la nit soparet de germanor. Molt bon menjar que vam saber portar cames avall amb música i ball per part de la gent festera que allí ens vam juntar. Destacaré que, després del sopar, vam anar a vore l’actuació del grup Música Nostra que és el millor grup de folc de les illes. Ja sabem perquè… Ens va sorprendre moltíssim que la gent de les illes ballara tant i tan bé. A les primeres notes de cada cançó el públic es posava a ballar amb moltíssima elegància i habilitat. Aquest espectacle va ser admirat pels visitants que veníem de València… no estem acostumats a aquesta participació tan gran en els balls.

El diumenge pel matí tenim l’acte important del cap de setmana. Actuàvem els tres grups a la plaça d’Espanya d’Andratx. La plaça, plena de gent com estava, i el sol ens van rebre amb aplaudiments i estic segur que es van quedar contents de l’espectacle que van vore.

Per la vesprada ens quedava abandonar l’apart-hotel i portar els equipatges a l’aeroport. Per la vesprada una curteta visita a Palma, sopar i cap a l’aeroport per deixar darrere un dels millors caps de setmana que he pogut viure com a membre de la Colla de Dolçaines i Tabals.

Per a vore totes les fotos del viatge entra al compte que tenim a flickr i fliparàs: