AMOROSIT

El meu tio Pep, dedicat a l’envejable art d’escriure poemes des del fons dels seus sentiments, ens ha fet arribar aquest correu amb el qual ens fa saber dels motius de felicitat que li aporta aquest art:

Hola, xiquets i xiquetes.  Per una altra banda -des de Relats en Català- vos he enviat un poema (pot ser algú ja el coneixeu) dels vint-i-quatre que tinc allí publicats i que te l’interés del comentari que hi ha a baix del tot. Per mi ha estat tota una descoberta coneixer que un dels dos-cents triats entre poemes i relats curts que l’editorial recomana és aquest meu. Ara ja va per les cinc-centes visites o lectures. Fa goig no?. Com pense que vosaltres se’n alegrareu amb mi, doncs vos en faig cins cèntims. I al loro que aviat en posaré algún més. Val.
 
Pep

Ací et copie el poema triat:

AMOROSIT

És com avuí m’alce.
amb tot de carícies que ella m’ha regalat.
remolins, onades i pomells,
rams i farcells.

De tendresa amorosit
d’estima amorosit
d’afecte amorosit
d’Empar amorosit.

Dels basals de la passió
dels algups de l’estima
dels pous de la seua intimitat,
va ruixant-me
m’asperga
em banya en el seu afecte,
em capbusse a l’estany del seu amor.

Del rovell dels seus dits,
tendríssims
únics i verbals, si; els seus dits parlen!,
comença a tatuar-me el missatge.
En relliscar per la meua pell,
diuen el que li brolla de dins,
em conten quant m’estima,
parlen de les seues temences.

Em deixe amerar del que m’ofrena
reste passiu i acollidor
visc a glopades el miratge
i em sent més que mai
amorosit.

D’Empar amorosit.

Pep Gener 2005

Anuncis

Deixa un comentari

