PRIMAVERA 2008

Els meus amics Guillem i Loli s’animaren a fer-me un regalet després d’haver passat uns dies a la Llaqua.

El regal era un disc de Dani Miquel (uns dels comentaris que podeu llegir és seu!). El disc era el de Triquiliso. Meleta per als sentits feta des de casa nostra.

Hi ha una cançó que ens va entrar a tots i totes per l’oïda (serà que ens la van fer escoltar unes quantes vegades seguides?). La Mata de Fenoll és facilíssima de recordar, sobretot la tornada, i la lletra no té desperdici.

Vaig pensar que aquest blog donaria la benvinguda a cada estació amb part de la lletra d’aquesta cançó.

Doncs bé, a la primavera li donem la benvinguda amb aquestes boniques paraules:

Ella i ell

Un airet ben dolç

Em diu que avui

Ens trobarem tots dos

Una llum ben clara

Em diu que ara

Ens veurem la cara

Un cantar molt sorollós

Em diu que sempre

Ens alegrem molt

M’estire, m’allargue

Em lleve la pols

Em vesteix amb flors

De color groc

Sóc

Mateta de fenoll

Un batec pujat de to

Em diu que estic

Content i també nerviós

Un deliri tendre i mans

Em diu que arriba

El temps de l’embriac

Un esclat ple d’espera

Em diu que sóc

L’amant de la primavera

La mata de fenoll.

Anuncis

Deixa un comentari

