POST-FALLES

El post-falles ha estat del més entretingut i divertit. Bona gent que s’ha recordat de mi… snif snif quina llàstima no poder compartir amb ells i elles més moments.

La meua cosina m’havia fet saber que Asier i Maria venien per  a passar uns dies de falles amb nosaltres. Ens havia demanat ajuda per allotjar-los i per acompanyar-los de festa per ahí. Les meues obligacions familiars i musicals me varen impedir compartir amb ells ni un segon. A última hora, uns minuts abans d’anar-se’n cap a Bronchales he pogut compartir amb ells un cafenet i alguna que altra anècdota. Sempre està bé parlar amb gent que en algunes coses veu el món tan diferent… els navarros del nord són com són….

Per una altra part, els meus companys de treball, pendents de la meua salut cardíaca i dels meus sentiments, continuen (això es diu reincidència!) cridant-me per a compartir alguns dies de festa. Les meues obligacions familiars m’ho han impedit. La veritat és que m’ha donat molta llàstima no poder compartir uns dies amb Abraham, Bàrbara, Gele, Joan, Laia i Pau (que jo sàpiga…). Bona gent. Segurament me cridaven perquè estaven tan farts entre ells que necessitaven algun bufó per acabar d’animar la festa… m’haguera agradat molt anar amb ells… però la vida e azí!

Deixa un comentari

