VOTA!

Des de molts fronts ens estan intentant enganyar (lamentablement la política és així) per votar uns i altres.

El meu vot el tinc decidit des de fa molts anys i, vista la realitat del meu país, cada vegada ho tinc més clar.

Estic fart, cansat, fins els mateixos ous, trist, avorrit, cabrejat, tediós, molest per l’ús bipartidista que es fa als mitjans de comunicació privats i no privats. Des d’una visió dels diccionaris la democràcia és (segons l’Enciclopèdia Catalana) f POLÍT 1 Doctrina política que defensa la intervenció del poble en el govern i en l’elecció dels governants i també (segons la Real Academia de la Lengua Española) 1. f. Doctrina política favorable a la intervención del pueblo en el gobierno. Per tant, al meu parer, quan diu que la democràcia defensa la intervenció del poble en el govern i en l’elecció dels governants en cap cas parla de dos governants, veritat? Ja sé que la paraula ‘governants‘ es refereix a un mínim de dos, és plural, però vist que al País Valencià s’han presentat trenta candidatures diferents, me pareix una falta de respecte i una falta de democràcia que únicament es faça un debat (amb tota la metralla de publicitat que ens han ambafat!) entre els dos principals partits estatals.

Jo ho tinc claríssim. Entre altres coses perquè sempre he considerat que dos únics partits en un parlament és una falta de democràcia i pluralitat. Si vols un dia ho parlem.

Tinc clar que votaré. Tinc clar que no votaré a este personatge:

zapajoy.jpg

Abraham, que no té molta feina, m’ha fet arribar aquest video per tal d’amenitzar un poc aquesta campanya. Meleta pura des de València. FRENTE FALLERO:

Anuncis

Deixa un comentari

